11-årsdag

Jag börjar så sakteliga känna mig bättre. Visst har jag fortfarande ett sågverk i halsen, och rummer gungar sådär härligt när jag går, men det är ändå bättre än tidigare.

Elli och jag kommer knappt att se varandra den här helgen. Fredag, lördag och söndag så byter vi av varandra här på butiken. Inte särskilt romantiskt, men det blir ju till att äta upp att man fick hela förra helgen fri. Just denna helg hade jag velat spendera med Charlie. Vi har inte setts på ett tag nu, och det har ändå hänt en del. Hon har fyllt år, om inte annat. Dessvärre har hon mycket planerat, precis som jag, så det blir nog en no show är jag rädd.

I kväll är det after work impro på Redbergsteatern, och om jag mår bättre så åker jag kanske dit.

I dag är det förresten min Pappas 11-årsdag. Eller, klockan 2 i natt fyllde han 11, för att vara exakt. Känns helt jättekonstigt att det hunnit gå så lång tid. Samtidigt som det känns fullständigt "som det ska vara". Har ju varit utan honom i halva mitt liv nu...

Nu viskar vi de orden
de vackraste vi vet
Du var vårt allt på jorden
och vår i evighet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0