Det där med drömmarna

De fortsätter att göra allting så underligt, mina drömmar. I natt drömde jag att jag for iväg till London, för att hälsa på Peter. Utan Frida, vilket gav mig jättedåligt samvete. Väl där promenerade vi runt i en stor omöblerad villa som kallades Picadilly Circus. Där fanns massa jobbiga ungdomar, som jag bara visste bodde på barnhem. En utav dem ville fäktas med mig, men det ville inte jag.

Sedan begav sig Peter hem till sig, och jag gick till mitt hotell. Det var en stor, nästintill omöblerad villa, som hetter Picadilly Circus. Det fanns en uteplats uppe på tredje våningen, och där träffade jag Lill-Linus, Pontus och Tobbe. De drack öl, och jag gjorde dem sällskap. Lite senare börjar Linus och jag (som vanligt?) att bråka en massa. Och han vill slåss, men det vill inte jag. Jag säger att jag ska gå till mitt rum och sova, och att vi får ses igen i morgon.

Mitt rum ligger i källaren, och är egentligen inte ett rum. För att komma in i rummet, som bara är en säng med väggar, måste man klättra några meter, och av att klättra på trappstegen får man stickor.
  När jag lagt mig kommer Tobbe och Linus och ska slita ut mig ur mitt skrymsle. Vi måste ut och dricka öl tydligen. Linus är fortfarande arg, och jag vaknar tack och lov.

Kommentarer
Postat av: Maja

Tyvärr vet jag inte heller det! haha får väl kanske testa det :)

2008-09-23 @ 13:23:53
URL: http://futurephilosophy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0