Recap

Okej, jag vet att jag borde blogga oftare om jag nu ska blogga över huvud taget. Ingen gillar en blogg som uppdateras varannan vecka. Men jag försöker komma fram till om jag ens har lusten att blogga eller inte. Det är i så fall främst för att dokumentera min tid här, så jag har något att gå tillbaka till och läsa om i framtiden, och för att morsan ska veta att jag lever. Lite så.

Lägenheten sket sig. Det är vad de senaste dagarna har kretsat kring. En person drog sig ur i sista sekund (verkligen sista sekund - jag satt på bussen på väg in för att skriva på papper när jag fick mess om att han ska lämna landet) pga idioti, så det suger så fett. Den lägenheten var verkligen gryyym! Men jag måste släppa tanken på att bo där, jag kommer ingenvart annars. Nu gäller det är börja på ny kula och leta nytt, och försöka att inte jämföra alla ställen med den lägenheten. Tacka fan för att Katta låter mig stanna här tills jag hittar något eget.

Skolan rullar på och jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det. Det är bra! Det är jävligt bra. Röstlektionerna är kanske inte höjdpunkten på dagen, men det är kanske för att vi nu i början inte ens arbetar med våran röst. Känns ganska pointless för tillfället men vem vet, jag kanske blir frälst och börjar älska det.

Nu är det helg! Ska käka middag med några klasskamrater i kväll och eventuellt gå på en teaterföreställning. Jag kanske slänger upp några bilder om jag kommer ihåg att ta några. Jag är skitkass på sånt.

Kommentarer
Postat av: LenaP

Klart du ska blogga!!!

2012-01-13 @ 21:38:37
Postat av: Jonna

Ja klart du ska blogga. Jag kommer följa även om det bara är nån gång i veckan. Superkul att veta vad du gör där borta. Puss i kram

2012-01-13 @ 23:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0