Lördag

I går fyllde Jakob år, så det festade vi för. Utång med trevliga människor på ett tråkigt ställe och klockan blev ganska mycket när jag till slut promenerade hem. Några timmars sömn senare vaknade jag upp med en smärre bakfylla och igengrusade ögon. Vaknade så sakta till liv och for sedan in till stan. Towe var snäll och gjorde mig sällskap till visningen. Det var inte så värst mycket folk men det kändes som om den uppskattades. Efteråt ställdes diverse frågor som jag förväntades svara på. Det var ganska jobbigt. Jag pratar gärna om filmen, men jag var inte alls förberedd på att bli utfrågad sådär. Det tyder väl förvisso på att de var nyfikna, men jag kände ändå att jag hellre hade låtit Mikael svara på frågorna. Han är i Istanbull och göttar sig i stället.

I kväll är det inflyttningsfest hos Charlie! Jag måste nog sova en stund innan dess.

Kommentarer
Postat av: David

tankeöverföring.. jag gick verkligen in samma minut som du postade det här inlägget :)



kul att det går så bra med filmen, med utlandsvisningar och allt!



miss ya, boy!

2010-03-06 @ 14:21:56
URL: http://goddontmakenotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0