Mitt liv som hora

Elin gillar inte hur jag börjat blogga säger hon. Jag är klämkäck och fjantig. Men jag struntar i vad hon säger, jag skriver ju i alla fall! Inte så långt och inte så ofta, men jag skriver.

I morgon är det arbetsvecka som vanligt. Har fått förlängt oktober ut och jag förväntas vara fruktansvärt tacksam. Är man hora ska man älska det - det finns alltid någon annan hora redo att ta ens plats. Man ska vara glad i att jobba och tacksam att man får lön. Tänk på hororna i Afrika som inte någon lön får alls!

Äckliga jävla arbetspolitik.

På fredag horar jag mig bara halvdag, för vi ska upp till familjen. Det ser jag fram emot.

Kommentarer
Postat av: elin

fy nu tycker jag faktiskt att du är lite orättvis för så har jag aldrig sagt, fattar väl att du är fjantig och är visst glad att du bloggar, oavsett på vilket ätt och hur långt/kort. så det så, pilutta.

2009-09-27 @ 22:30:41
Postat av: Mamma

Ser också fram emot helgen!

2009-09-28 @ 16:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0