Impro

I afton börjar onsdagsimpron igen! Känns som om det var en kortare livstid sedan. Hoppas att folk fått ny om det och att det dyker upp nya glada ansikten. Jag är just hemkommen men ska strax fara iväg igen för att träffa upp Charlie och ta en innan-teater-fika precis så som vi gjorde förr, för två år sedan då vi fann gruppen. Hur sweet?

Elli, Ruth och Jakob är på väg hem från en dagstripp till Ullared. När jag pratade med karln min för en stund sedan och fick svaret "34" när jag frågade hur mycket han spenderat, satte jag i halsen. Se, Elli har väldigt länge tjatat om att vi måste köpa platt-TV och för min inre syn så jag hur han, in i bilen, packat en gigantisk TV med tillhörande möbel och ett state of the art ljudsystem. Tack och lov var det bara just 34 kronor han spenderat, och inte 34 tusen.

Kommentarer
Postat av: syrran

hahahaha ni är så roliga! vad köptes för 34 kronor da?



Puss love

2009-10-01 @ 08:09:15
Postat av: Mamma

Nämen....gulliga Elli, vad fick han för 34 kronor?

2009-10-01 @ 18:40:52
Postat av: Elli

Jag köpte lite städprylar... Dammvippa, fryspåsar och nån fiber trasa.

2009-10-02 @ 11:48:12
Postat av: Jesper

Haha! Heja Erlendur! Hur är det med benet?

2009-10-02 @ 14:42:55
URL: http://jesperahlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0