Jesper of Sweden

Ni som läst min blogg länge (typ familjen, Jonna och Ylva, eller nåt) kommer kanske ihåg Jesper. Jesper for iväg till Norge för ett halvår sedan, och vi har inte setts sedan dess. Men för några dagar sen så återvände han till fäderneslandet, och nu är han till och med i samma stad som jag! Jesper mötte upp mig utanför jobbet när jag slutade, och vi har spenderat eftermiddagen och kvällen på uteservering med öl och varandras sällskap. Så jäkla fint att återträffa en vän man inte sett på länge!

I kväll har jag även hunnit snacka en stund på telefon med Henrik. Han är nykärr och överarbetad, så det är svårt att få quality time med honom. Men vi lovade varandra att ses snart. Vänskap är gullepluttigt.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Haha, I'm in!

2009-05-06 @ 23:25:06
Postat av: Mamma

Vill bara önska dig och petter en rolig helg (elli också förstås). Åker till Kiev tidigt i morgon bitti. hemma igen söndag eller måndag, minns inte riktigt. Blir kul att höra hur ni hade det sedan. Pussar i massor

2009-05-07 @ 07:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0