Dagen efter

Fan, jag har varit så bakis hela dan. Jag känner mig fortfarande urk. När man är bakis har man på nåt sätt ett frikort till att få tycka synd om sig själv - det är bara att gnälla på, så länge det inte går till överdrift. Det är dessutom okej att käka kebabpizza och dricka cola, nästan hur mycket man vill.

När jag är bakis vill jag gärna ligga i sängen och ha Elli bredvid som bara klappar mig lite på huvudet medans jag känner mig ynklig. När Elli idag kom hem från jobbet tjatade han i stället till sig hjälp... med att bära en soffa till auktionsfirman två kilometer bort! Hallå?! Jag är ynklig här! Det var pest I tell you.

Nu har jag ätit skräp och druckit skräp. Ligger i sängen och läser kändisars microbloggande på Twitter. Och halvsover. Känns bra mitt i all ynk-missär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0