När självkänslan får en bitchslap

Wow, en vecka kan verkligen gå fort.

I går efter jobbet var jag kallad hem till Regissören Micke för att filma. "En provscen" som eventuellt sparas till filmen, och som tydligen ska användas för att pitcha filmen till en potentiell investerare. Palla sätta press på en liksom.
Det gick skitdåligt. Jag kände mig helt matt i huvudet, och trots en miljard tagningar var varken jag eller (speciellt) Micke nöjd. Det var så jävulskt frustrerande att hela tiden känna att man gör ett dåligt jobb! Gav självkänslan en bitchslapp, to say the least.

I dag har jag hunnit få lite mer distans till situationen och försöker, med ganska gott resultat, enas vid tanken på att man ju inte blir ryttare bara genom att sätta sig på en häst - man måste vara beredd på att bli avkastad i tid och otid.

Dessutom skiner solen, och värmer ganska duktigt. Så hur kan man känna sig nere nu?

Kommentarer
Postat av: challobrallo

Goood thinking babe! Du är grym, men ingen kan prestera hundra varje gång hela tiden.



Kärleeeeek och ÄNNU MERA SOL! :)

2009-03-17 @ 17:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0