Innan tåget

Är först in på kontoret, vilket är både underligt och smått kusligt. För att hinna med tåget till Stockholm i eftermiddag behöver jag gå tidigare och det är den tid jag jobbar in nu.

För att hinna träffa så många som möjligt när jag väl är i stan har jag bokstavligt talat fått lägga upp schema! Orättvist, tycker jag, men jag får inte ihop det på något annat sätt. Dels är det familjefester, som brorsans student och kusiner som fyller år, dels är det gymnasiereunion och jag ska också hinna hänga med Pontus - min gamla bästis som varit utomlands längelänge och jag inte träffat på hisnande ett och ett halvt år. Och veckan ska avslutas med (ännu mer) fest, då jag träffar gamla Resultatvännerna David, Jonna och Ronja.

Jag hoppas energin orkar hålla sig på topp hela veckan, för det är ju så härliga människor jag ska fördela min tid på! Snacka om lyxproblem.

Kommentarer
Postat av: Johanna P.

Vilken dag ska vi ta fikan, tycker du?

2009-06-02 @ 12:00:00
URL: http://whitetrashsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0