Bränd

Förra sommaren, när vi började filma den film som vi nu börjar om med (i ny tappning), så brände jag mig nåt ordentligt i solen. Jag minns också hur Gústi satt och pillade bort det jag flagnade, veckan efter. För första gången på flera veckor har det idag, när jag filmar min första dag för sommaren, varit sjukt fint väder. Och jag har återigen bränt mig. VÄRRE än förra sommaren. Men i år var jag mer påklädd, så brännan är centrerad i ansiktet. Jävligt sexig jag kommer att se ut i den här rullen... Nu ligger jag, efter 11 timmars arbetsdag, hemma i sängen med påsmetad kylkräm så tjockt att det liknar en ansiktsmask. Men det har varit sjukt kul idag, så jag får säga att det är värt det!

Kommentarer
Postat av: Natta

Keps kanske vore bra att införskaffa... att ha mellan tagningarna då.

Eller kanske en sån där JÄTTEsolskärm som alla japanska turisttanter i gamla stan brukar ha... låter inte så dumt nu va?!

2009-06-16 @ 00:58:34
URL: http://nightingale.blogg.se/
Postat av: David

Kul att ni är igång! Guldpalmen!

2009-06-16 @ 21:00:51
URL: http://goddontmakenotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0