Så jäkla härligt med helg!

Sommaren är, tillsammans med julen, den tveklöst mest stressiga perioden på mitt jobb. Kampanjer, nylanseringar och allt var det kan vara kräver en jävla massa tid och jobb. Inga problem med det egentligen - när man har mycket att göra så går ju tiden ofta fort.
  När det sedan blir helg så uppskattar jag det faktiskt mer. Klyshigt och svennigt, true, men ganska sant. Därför göttar jag mig i att ha hunnit med en (ganska konstig) after work, där jag hann med att träffa Henrik och Mary. Därför uppskattar jag en jättetrevlig lagamiddagochsedanchillapåeninnegårdmedölochvin-afton. Jag tycker till och med att det känns rätt okej att tvätta i morgon... Om det inte blir så kvavt och klibbigt här hemma, som det brukar bli, med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0