L to the A?

Syrran Elsa har planerat att sticka till Los Angeles för att plugga. Det visste jag, hon bestämde sig för ett tag sedan. I dag frågade hon om jag vill följa med. Hon och jag. På äventyr. Elsa och Linus, så som det alltid varit.
  Jag är så jävla förvirrad! Jag vill verkligen åka. Verkligen. Har alltid velat. Men nu finns det samtidigt så mycket som håller mig kvar - mer än någonsin! Elli, först och främst. Hur skulle det gå? Ett fucking år. Ett helt år! Det är lång tid. Visst, Elsa lämnar Cheo här hemma men de har varit tillsammans i 7 och ett halvt år. Det är som annorlunda. Och det skulle bära av i augusti, och det känns snart.

Vad ska jag göra och hur ska jag tänka? Det är ju världens grej.

Kommentarer
Postat av: Natta

Om du åker till LA känner jag två där och det innebär mycket party för Natta när jag ska dit... däremot så har man knappt sett skymten av dig sen du flyttade till gbg, hur fasen ska det gå om du flyttar till LA då?

Vart hade du tänkt plugga då förresten, om man får vara lite nyfiken?

2009-01-13 @ 22:16:11
URL: http://nightingale.blogg.se/
Postat av: Petra

Om du blir av med jobbet så åk! It's once in a lifetime. Åk innan du blir för bunden. Och varför kan inte Elli följa med förresten?!

2009-01-14 @ 15:26:51
Postat av: Syrran

Äventyr ! :)

2009-01-14 @ 16:19:33
Postat av: Katta

Linus, forstar att du tycker att det ar ett svart val. Om du har chansen att aka sa tycker jag verkligen att du ska ta den, var inte radd. Ett ar later langre an vad det egentligen ar, har sjalv varit har i tva ar och det kanns bara som nagra manader. Det ar tva terminer pa ett ar, host terminen borjar den 16 aug och slutar den 10 dec, sen sa har du lov tills den 16 februari, da borjar den andra terminen och haller pa till den 10 juni. Det ar alltsa lite mer an tre manader du blir borta fran Sverige varje gang, det klarar du och Elli, det ar jag saker pa! Har traffat manga har som varit borta i ett ar fran deras pojkvan/flickvan och det har funkat bra! Elli kan ju oxa aka hit och om det inte gar sa kan han ju alltid halsa pa! Om det ar det har du vill sa kor Linus! Upplevelsen ar obeskrivlig! Man ska aldrig angra det man gjorde, utan bara det man aldrig gjorde. Go for your dreams, hollywood vantar pa dig! :)



Manga varma halsningar fran Kalifornien!

2009-01-15 @ 07:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0