Guccibrillor

En fullständigt onödig röd dag, I tell ya. Jag har bara sovit, vaknat, ätit, sovit, kollat TV, suttit vid datorn och sedan allt på repeat. Hade jag bara varit ledig på en vanlig dag hade jag gått iväg till optikern för att kolla ögonen och samtidigt hitta glasögon. I en utav galleriorna (det finns två) i Island hittade jag ett par glasögon som var helt sjukt snygga, och jag var helt sjukt snygg i dem. Men det var en bajskorvsdyr Gucci-båge så det känns inte som en chans i helvete att jag kommer att bära sådana brillor än på länge. Får hitta något annat snyggt.

Nu är det Americas Next Top Model med en pre-op tranny. Skoj!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jaa! Isis. Hon var tokvacker. jag har fusksett hela säsongen på Surfthechannel.

2009-01-08 @ 14:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0