Be Mine!

Å! Såg just en Robyn-konsert på SVT2. Jag älskar henne! Hon har varit Sveriges bästa sedan debuten, och jag har hängt med sedan dess. Mina systrar hade turen att få se henne live på ett hemligt gig i somras. Var hyfsat avundsjuk.

Men en grej jag kan skryta med är att jag, när jag var i Island härom veckan, såg Björk. Jag sjöng med henne också. Tillsammans med typ 200 andra i en liten allsångsgrej hon ledde. Jag satt ungefär en meter från henne, på första raden. Jag sjöng isländska julsånger på isländska. Senare den dagen satt vi ett bord ifrån Jónsi (sångaren i Sigur Rós) på ett café. De enda två isländska kändisar man kan namnet på (eller ens känner till) och jag "avverkar" dem på ett par timmar.



Kommentarer
Postat av: Ylva

Ylva Åström

Strombergs väg 130

907 28 Umeå



Bring 'em honey! Thihi!

2009-01-07 @ 21:21:26
Postat av: syrranPuss

hahahaha fan vad cool =o)

2009-01-07 @ 21:33:47
Postat av: syrran

Hahahahahaha fan vad coolt =O)



Puss

2009-01-07 @ 21:34:53
Postat av: ---

Me love Robyn too :)

du vet jag varit hennes chafför och loge/artist-ansvarig va? och sett henne på scen :p bara så du vet. Puss

2009-01-10 @ 00:13:55
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0