Drama

Det är verkligen min grej att bli överdramatisk och arg. Jag brukar skriva lite kort och sedan dra mig undan för att tjura i min ensamhet en stund. Sedan brukar det gå över väldigt fort, men känslorna svänger alltså hyggligt fort. Och det känns så löjligt! Jag är glad över att vara en känslosam person, och jag är övertygad om att man mår bättre om man ger utlopp för sina känslor, men det känns så oerhört barnsligt att vara så dåligt diciplinerad. Och tro mig, jag kan bli riktigt upprörd över så futtiga, triviala ting. Men vad ska jag göra? Jag vill ju inte bli en lobotomerad grönsak liksom.

Kommentarer
Postat av: Mia

Men vännen, man behöver inte vara en solstråle varje dag, jag tror folk kan leva med en iaf...

Hope so =O....



Och det är bra att va känslosam, det säger du ju jämt till mig ;.) Fast jag vet, det är feeeett jobbigt!



Puss och kram söta, försök inte vara glad om duj inte är det.



Älskar dig!

2009-02-05 @ 07:01:37
URL: http://esvenskan.blogg.se/
Postat av: Mamma

Din pappa var drama-queen flera gånger om dagen, och några gener från honom har du nog fått. Det är charmigt!

Puss

2009-02-05 @ 07:25:00
Postat av: elin

nä charmigt vet jag faktiskt inte, jag känner igen mig Linus, men vad som är totalt osexigt?? Nåt jag besitter? Tjurighet, jag är så himla sur, har inte bara ett pendlande temperament och drama utan är helt enkelt sur...det har Jesper i allafall konstaterat...och det, det är inte så himla kul, du är ju i allafall snäll.

Ang den sista feb, jag hade tyckt det va jättekul självklart...men alla mina pengar och semesterdagar går åt till Sälen veckan innan.Puss

2009-02-06 @ 15:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0