Wohng

Elli har bakat julgodis! Med assistans av Geromima (okrönt Drottning af Köket). Mysigt att komma hem till efter en kväll av jobb.

Men i sanningens namn har jag haft fint innan också. Efter kneg for jag ut till Hjällbo för ett besök i Wohng. Satt och bubblade med Charlie, Gustav och Agnes om allt och inget. Gjorde mitt bästa att hjälpa Charlie med hennes plugg inför en tenta i morgon. Helt galet vad mycket hon har i skolan! Kan ärligt säga att jag inte alls trodde det var så high tech att bli sjukgymnast. Så grymt att hon orkar.
Charlie har klippt mig också. Eller snaggat mig rättare sagt. Har sett ut som en orangutang ett tag nu och det är härligt att så smått börja känna igen mänskliga drag igen. Det är ju Rattle i morrn.

Övertid hela nästa vecka också.

Kommentarer
Postat av: charlie

gulle du! <3

2009-12-12 @ 15:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0