IV Advent

Vilken skön jävla helg! Softilation in the nation i fredags - låg bara hemma med Spike på magen och tog det lugnast i världen. Fett välbehövligt yao. Elli gjorde detsamma fast inne på soffan. Han har skaffat laptop han också, och eftersom den är svart och snygg har han döpt den till Denzel. Låter logiskt tycker jag.

I går var jag ute med Jakob och Jimmie på BarBee. Kul kväll, som nästan alltid med de två. Jag körde stenhårt på varannan-vatten metoden och det är ju knappast någon slump att den blivit ett sådant vedertaget husmorsknep (fylleristknep?) mot att förebygga baksmälla för det funkar ju varje gång. Varje gång man kommer ihåg att hålla sig till det vill säga. Nu ligger jag hemma och är förvisso fortfarande klädd i mysbyxor och slackerT-shirt, men jag är pigg som en dopad häcklöpare och mår inte det minsta kass.

Ska snart iväg och träffa Rattle. Vi ska inte spela, utan bara ha julmys för att fira av vårat 2009. Det har varit ett bra år för Rattle. Vi har blivit en grupp nu känns det som. Och så ska vi diskutera ett erbjudande som kommit in från nåt eventbolag som tydligen vill göra nån grej med oss. Vet inga detaljer än, men det låter ju cool!

I skrivande stund sitter också ungefär halva min familj på ett flygplan, påväg till Afrika där de på flera ställen ska fira jul och nyår. Hur häftigt?

Kommentarer
Postat av: elin

ja visst e man inte ett dugg avis på en utlandstripp?? Haha, haaat så gött då med Denzel och spike, göllle!! puss

2009-12-20 @ 22:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0