8

Jodå, man blir lite schleten av att jobba länge. Liksom tjock i skallen. Det är tur att jag faktiskt tycker att mitt jobb (för det mesta) är kul, annars vet jag inte vad jag skulle göra. Lite kortare pass (till 18) i morgon, sedan en till långkörare och så vanligt igen på fredag. Då är det förresten dags för årets sista Rattle-battle på Café KoM. Ska bli galet kul.

Och jag har världens finaste Elli. Han tar hand om matlagning och don i köket och allt sånt för att han vet att jag är trött. Inte ett ord måste jag säga. Inte en stund måste jag tjata. Tack älskning, du är finast!

Kommentarer
Postat av: Elli

Du är finast! ;)

2009-12-08 @ 22:30:01
Postat av: jakob

Nej jag är finast!!

2009-12-09 @ 00:18:05
Postat av: elin

åh men gölle!! Nuffetuffe tåg!

2009-12-09 @ 18:20:50
URL: http://elinsrader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0