Air, Water, Earth

Har haft mina finaste Pontus och Mia nere över helgen. Mycket fest och bra häng. Vi ses alldeles galet för sällan! Nu verkar Pontus pepp på att bo i Göteborg en stund i alla fall, innan han sticker iväg till Florida om ett halvår eller så. Det vore ju grymt.

Jag har varit jättekass på att blogga på sistone - jag vet. Min bloggvän Ylva (som jag också träffade i helgen - skittrevligt!) tycker att jag dels borde bli bättre på att skriva och dessutom bättre på att be om ursäkt när jag inte skriver. Jag har ju väldigt få läsare och skriver mer för min egen skull, men okej here goes: Förlåt mina vänner! Jag ska bli bättre på att skriva och bättre på att be om ursäkt!

Jag har ju faktiskt en del att skriva om, men vi har som alltid haft massa vänner på besök så då sitter man ju inte vid datorn på samma sätt som annars. Och nu är jag på jobbet och har lite dåligt samvete över att jag skriver blogg i stället för kundavtal.

Får ta uppdateringarna senare med andra ord.

Men tacktacktack till alla som gjorde helgen till en fin sådan! Och tack till Mia för att du la upp skoj bilder på Fejjan.

Kommentarer
Postat av: Mia

Nemas bejb!

2009-08-31 @ 21:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0