Tillbaka

Tillbaka nu, efter helgens ledighet från både jobb och blogg. Jag tycker det är så skönt att skita i att blogga, men så fort jag sätter igång igen tycker jag det är kul; jag älskar att spy ur mig mer eller mindre ointressant blaj.

Elli och jag lekte räddare i nöden nu i helgen, då Anton låste ut sig från sin lägenhet. Det har bara varit trevligt, att vara tre stycken framför TVn och vid matbordet (läs: soffbordet). Vi var även på muséum, Anton och jag, och lekte finkulturella.

Nu skulle jag ha varit ledig idag, men Marcel är sjuk och gav mig chansen att tjäna lite väl eftertraktade pengar. Fy fan för att pröjsa räkningar, jag säger då det. Jag skulle ljuga om jag sa att högre lön inte är en av anledningarna till att jag vill ha nytt jobb. På tal om det ska jag söka vidare nu ikväll, för jag lär ha tid nu när jag sitter i butiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0