It's Linus, bitch!

Kände att det var lika bra att lämna bloggen en stund. Eftersom jag inte kände någon som helst lust att skriva, så verkade det bara dumt att skriva något som var fullständigt meningslöst. Inte för att min blogg någonsin varit betydelsefull, eller haft överdrivet mycket viktiga saker att säga, men ändå - ni fattar poängen.

Det jag kan meddela nu är att jag fått veta att filmen inte blir av. Jag hade inte hört av dem sedan jag filmade sist, vilket var i mitten av augusti. Så igår, när jag var ute och drack öl, så stöter jag ihop med regissören. "Jag har news for you!" menade han. "Vi satsar på nästa sommar i stället!"

Så med andra ord blir det ingen film för mig. Känns inte så pepp att lägga nåt på is så länge för att sedan ta upp det igen. Nåväl, jag är inte depp för det. Känns mest skönt att äntligen få veta hur det blir, för det har varit ett frågetecken så länge nu.

Eftersom filmen inte tar upp schematid längre, känns det skönt att helt kunna koncentrera mig på Rattle. Vi har haft både höstpremiär och intensivspelande. Mycket skoj att vänta framöver också, så se till att kolla hemsidan ofta.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Trist med filmen, men kul att du börjar skriva igen. Det har jag saknat. Carina tar med sig din plånbok till Gbg, så du vet.

Puss

2008-09-16 @ 08:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0