Going once! Going twice!

Jag har varit på auktion! Min första riktiga auktion. Jonnas Skåne-Emma ringde mig, just när jag var i färd att lämna jobbet, och undrade om jag ville göra henne sällskap; hon hade planer på att ropa in en gitarr.

Fan vad dyrt allt var. Fanns inte så mycket häftiga saker till att börja med, och sedan var utropspriset löjligt högt. Jag tänkte buda på en DVD-spelare, eftersom våran här hemma börjat bli knagglig, men priset skulle snabbt visa sig rusa upp i över 300 och det får man ju för fan en ny för. Needless to say blev Emma utan gitarr - priserna var över 500 spänn!

Men ändock - jag har varit på min första auktion, och jag känner mig vuxen och cool!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0