Fall is my lover, spring is my flirt

Nu är hösten är på riktigt, och snart är det oktober. En sak som slog mig i morse, medan jag småstressade för att komma iväg i tid, är att jag typ per automatik har skyndat på det där höstiga. Jag är inget fan av de kalla årstiderna - det är ju mest bara kallt och blött och deppigt. Och så kommer jag på mig själv med att planera ett inköp av vantar och halsduk, samtidigt som jag lyssnar på vemodig Frida Hyvönen på iPoden. Skiter man sig själv i näven, eller vadå?

Jag gillar ju Frida Hyvönen, och vantar och halsduk kan ju vara kul... men borde jag inte slåss med näbb och klor för att bevara sommarkänslorna så länge det bara går?

Kommentarer
Postat av: Natta

Hur gick det med den där halsduken du skulle sticka för några år sedan? Du som var så jäkla bestämd och satt och stickade som en annan askoncentrerad 80-årig kärring. ;p

2008-09-16 @ 12:59:46
URL: http://nightingale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0