Otherside

Känner att jag kanske vaknade upp på fel sida idag. Humöret är liksom inte riktigt på topp. Men jag tänkte försöka vända på det, och liksom trotsa min egen butterhet. Så här nedan tänker jag ordbajsa och göra en lista på saker jag kan komma att tänka på - saker som gör mig glad. Förhoppningsvis kan det ge min bittra sida en smäll, så han går härifrån.

- Solsken
- Kaffe
- Buffy
- Queen
- Vinkväll hos Frida
- Kelly's på söndagar
- Stockholmsbesök
- Varma kramar
- Djúpur
- Färskpressad juice
- Att få brev
- Ligga sked
- Spontanitet
- Handla skivor
- Nya T-shirts
- Teater
- Utlandsresor
- Syskonkvällar
- After work
- So You Think You Can Dance
- Rattle


Jag känner mig faktiskt lite gladare nu, tror jag. Cool! Det finns så klart fler saker som gör mig glad, men det här räckte för stunden.

Kommentarer
Postat av: Elsa (Syrran)

- Batman

- Mammas fläsk m. löksås

- Gamla saltkråkan filmer, eller vattafack...ALLA astrid filmer.



Några punkter som jag tror att min kära bror vill lägga till.

2008-10-01 @ 13:13:01
Postat av: Jesper

- Sex

- Sex

- Se....



Fan, jag har varit ensam för länge nu.

2008-10-01 @ 16:54:53
URL: http://jesperahlin.com
Postat av: Frida

Åh, härligt att våra vinkvällar är med! Men som Elsa skrev; BATMAN? hallå?

2008-10-01 @ 19:56:32
Postat av: Ylva

- Djúpur



Amen baby!

2008-10-01 @ 23:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0