Bosstätt

Ja, da big man är här idag. Inte just nu, då han ränner på stan i ärenden, men det känns trevligt att ha sällskap och bli bjuden på lunch.

Jag hade major problem att somna i natt, och det var först på morgonkvisten som jag fick några gnutta timmars ro. Idag mår jag därför som en mindre ångvält, och är dessutom galet förkyld. Jag kan inte bli sjuk nu! Måste jobbajobbajobba för att få in lite cash. Dessutom är det så tråkigt att vara sjuk att jag helt enkelt inte har lust. Nån som har nån bra mirakelkur mot forstoppade näsor och frusna kroppar? Hit me up.

Kommentarer
Postat av: syrran

Men härreGud, köp en nässprej människa. Det är guds bästa uppfinning =)

Puss puss my love

2008-10-14 @ 21:37:27
Postat av: Natta

VA!? Chefen är där och inte ett ord om försovning?! Jag tror du börjar bli vuxen min herre :p

(Förövrigt tycker jag att du ska komma till stockholm snart!)

2008-10-15 @ 11:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0