Att tvingas till det

Som så ofta på måndagar, på det senaste, så är jag ledig. Fine by me, om ni frågar - jag sov ut ordentligt idag. Men vädret är skit, och det var det som fick mig att fundera lite. När jag är ledig och vädret är fint kan jag ändå känna att det är alldeles fantastiskt att inte gå utanför dörrn, utan gömma mig inne i mjukisbyxor. Kanske på sin höjd öppna ett fönster för att vädra lite. Nu när vädret är mörkt, grått och tråkigt så har jag knappt något annat val än att gömma mig inne i mjukisbyxor. Kanske på sin höjd öppna ett fönster för att vädra lite.
  Jag älskar att gömma mig inne i mjukisbyxor, don't get me wrong, men det är det faktum att vädret nu tvingar mig till det som tar bort tjusningen i det hela. Jag vill inte tvingas till att göra det jag vill göra - jag vill välja det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0