Pågatåg

Om en timme eller två bär det av till Helsingborg! Via Halmstad. Porrisen ska ha gemensam personalfest med porrisarna på tidigare nämnda orter. Det ska bli studiebesök, hotellbar, middag, drag-show och andra dumheter. Som förra årets julfest fast upphöjt i tre, ungefär. Hoppas Marcel dricker mindre den här gången.

I går var jag inte lika barnslig. Inte på dagen i alla fall (på kvällen löjlade jag mig med after work-impro) men på kontoret deltog jag i mitt första vinlotteri. Det är vuxet! Men jag vann ingenting. Förstapriset kammade en småbarnsmorsa hem. Vad ska hon med sju flarror vin till?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skärpning grabben!

När jag hade 3 barn, 30 år gammal, vann jag 12 flaskor vin på jobbet....3 månader i rad!!!!! Jag var jättelycklig, men fick berätta på dagis, eftersom jag bar hem flaskor i stort sett varenda dag (för att slippa bära för tungt).

Ha det så kul ikväll. Puss

2008-11-29 @ 16:20:08
Postat av: Elin

Haha precis, skärp dig...det är ingen konst att hinka vin som småbarnsmamma:)

Hoppas det blir kul ikväll!! Puss och kram

2008-11-29 @ 17:53:04
Postat av: ---

Det är småbarnsmammornas som behöver vinet mest så klart. Supa för att lindra smärtan...

2008-11-29 @ 22:52:26
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0