Varför Rix FM?

Riktigt mycket fläng på jobbet i kväll. De första timmarna hade jag så mycket att dona med att jag alldeles glömde bort att andas nästan. Omväxling förnöjer! Nu har det dock lugnat ner sig. Har i princip bara stägningen kvar.

Anton var förbi en snabbis tidigare. Kul att se honom, det var ganska länge sen, känns det som. Han vill jobba extra här, har han sagt, så jag pratade med bossen och la in ett gott ord åt honom. Så kanske lite senare i sommar. Det kommer nog att behövas extra back up när Elli och jag far iväg på semester i augusti.

På tal om annat, kan någon förklara för mig varför, varför, varför, why oh why, som Rix FM spelar sönder allting? Och bara spelar schlager, Magnus Uggla och "Appologize" av OneRepublic/Timbaland? Och den där vidriga Amanda Jensen (skottpengar!). Och varför vill majoriteten av mina kolleger prompt lyssna på just den kanalen?

Kommentarer
Postat av: Malin

Vill du ha den långa eller den korta versionen ?? :)

2008-05-27 @ 11:37:03
URL: http://miramiras.blogg.se
Postat av: Linus

Du är partisk, och får därför inte svara!

2008-05-27 @ 15:27:46
URL: http://omlinus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0