Tidsfördriv

Jo, jag vet att det är skittrist att läsa, men jag har tråkigt. Skyll förresten på Ylva, det var hon som började.

DIG:
1. Hur lång är du? 180 cm. Alternativt 5'11.
2. Vad vill du bli när du bli stor? Skådespelare, tror jag. På en mysig teater.
3. Vad pluggar du? Ingenting alls.
4. Har du långt hår? Nej, men väldigt tjockt och (just nu) fult.
5. Vilken hårfärg har du? Mörkblondt.
6. Sminkar du dig? Njet.
7. Har du haft sex senaste månaden? Da.
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Blått och grått.
9. Har du kysst någon idag? Har ju inte träffat Elli idag, men det här dygnet - ja.

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop?
Nej.
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Mamma har i alla fall gjort mest.
3. Hur många syskon har du? 5.
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? Det minns jag inte. Tror jag frågade något om Dublinresan.
5. Vilken mat lagade din pappa senast? Det var över 11 år sedan, så jag har ingen aning.
6. Hur många ställen har du bott på? Elva eller tolv... inte 100.
7. Vem i din familj stör du dig mest på? Mig själv.
8. Vilken familjemedlem är snällast? Jackie.
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Elsa var ju här nere i november, och vi hade massa kul. Sen träffade jag alla syskon under julen, och det var ännu bättre.

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis?
I går hade vi några vänner på besök.
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Hos Ásta och Hallur, när vi var på besök.
3. Har du kysst nån kompis? Jadå.
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Nej.
5. Vem har du varit kompis med längst? Antar att Laberius eller Sanderhem räknas dit.
6. Vem känner dig bäst? Jag själv.
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? Lill-Linus och jag hade en dust som pågick i nästan ett halvår.
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Jag skulle inte vara en kompis om jag sa så.
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nej.

KLÄDER:
1. Vad har du på dig nu?
Blå jeans, grön T-shirt.
2. Har du bytt om idag? Hur då mearu? Hade samma par jeans igår, men resten är nytt.
3. Favorittröja? Flera stycken.
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? Jobbig fråga... Långa linnen kanske?
5. Har du gett bort kläder nån gång? Jadå.
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? Jag tror inte det.
7. Har du handlat kläder via internet? Näpp.
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? Ja, dagligen.
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? Overall.
10. Vad använder du för skor? Sneakers.

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar?
Det var så länge sen jag ens kände lust att göra det.
2. Klä dig annorlunda? Annorlunda jämfört med vem?
3. Vara dig själv? Nu mer än någonsin.
4. Visa dig i bikini/badbyxor? Yes.
5. Fisa inför din pojk/flickvän? .
6. Pierca dig? Beror helt på vart.
7. Ha sex på offentlig plats? Nej.
8. Vara omogen? LäTt!!!!!!!!1
9. Äta småkryp? "Mostly, I think 'ew'."

SKOLAN:
1. Vad heter din skola?
Den senaste var Fredrika Bremers Gymnasium.
2. Vad heter din favoritlärare? Grazyna Canevall och Mattias Rehn. Och flera andra.
3. Vad är ditt favoritämne? Scenisk Gestaltning.
4. Snyggaste läraren på skolan? Lill var vacker.
5. Har du bra betyg? I de estetiska ämnena var det väldigt bra, men resten? So-so.
6. Tråkigaste ämnet? Matte.
7. Har du skolkat mycket senaste året? Nej, inte en enda lektion.
8. Har du fuskat på prov? Ja, lite på högstadiet vill jag minnas.
9. Hur tar du dig till skolan? Tänker tillbaka.
10. Har du gjort mer än kyssas med någon när du vart i skolan? Please no.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Inte nog med att du vägrar gifta dig med mig, du tar mina quiz och orkar inte ens ändra svaren också!!!!

"2. Klä dig annorlunda? Annorlunda jämfört med vem?"

2008-05-13 @ 12:48:06
Postat av: Petra

Så trist var det väl inte...

2008-05-13 @ 14:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0