Solen i mitt hjärta

Jag ska gifta mig med sommarhalvåret - så förälskad är jag. Jag blir sådär genuint glad i hjärtat av att gå ut och promenera till jobbet utan jacka eller tjocka kläder. Har bara nån hoodie nerpackad in case of emergency. Typ en rad jättekalla vindar eller nåt.

Trots lite lokaljidder så kommer vi i afton att presentera säsongens sista ordinarie Rattle. Just denna gång möts Kungl. Hofimprovisatörerna av (mitt lag) Västkustskt Soldyrkarslusk och ruskiga kuskar från Irkutsk. Har en känsla av att det kan komma att bli alldeles lysande. Särskilt som improt sägs följas av grillning och trevligheter.

I morgon är Elli och jag bjudna på parkhäng med brändboll, som Anton styrt upp. Tror han har bjudit en halv pluton. Jag jobbar och kommer därför att bli sen. Men jag hoppas att solen väntar på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0