"Ska det vara franskt så kostar det extra!"

I går var det äntligen mitt lag som tog hem vinsten! Västkustskt Soldyrkarslusk och ruskiga kuskar från Irkutsk stod alltså som segrare, men detta först efter en extrainsatt utslagsrond. Vi hade kul i går. Visst hade vi? (Det där sista riktar jag till P och Jesper, som jag vet läser denna blogg.)

Det är segt att jobba lördagar, men ibland måste man ju. Jag tänker till och med fråga Marcel, när han kommer, om han vill bli av med sitt pass i morgon så att jag kan ta det. Behöver extra cash. Men om han säger ja, att han vill att jag tar hans pass, så innebär det att jag måste jobba 12 eller 13 dagar i sträck. Och det är ju lite slitigt... Oh well.

I eftermiddag ska jag iväg till Slottsskogen för att möta upp Elli, Anton och lite annat folk. Tydligen grillning och brännboll på schemat. Jag lär bli sen, men det ska nog kunna vara kul ändå!

Kommentarer
Postat av: emma

men visst fan är det härligt med lite soooool..!! ha en bra dag i porrbuiken!! =)

2008-05-10 @ 12:31:28
URL: http://veloouria.blogg.se
Postat av: P

Ja-a vi hade kul. Åh vad jag hoppas att någon spelat in läkarscenen som Jesper var med i... Hoppas hoppas!

2008-05-10 @ 17:45:56
Postat av: Jesper

Grymt roligt :)

2008-05-11 @ 21:22:23
URL: http://jesperahlin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0