Respekt!

Yes, i går kväll på Respekt Comedy Club hade vi Utanför-Paradisvägen-Premiär. 20 minuters reklam bland stå upp-komiker. Nog för att stället inte alls var anpassat för vår typ av framförande, men jag tycker att det efter omständigheterna gick bra! Vi hade roligt i alla fall, och det vill jag tro att publiken hade också. Förhoppningsvis kan vi få upp ett litet buzz, och locka besökare.

Efter tre dagars ledighet är jag åter stationerad i bunkern. Lugnt, som vanligt. Humöret på övre delen av skalan - vädret är ju fint och det är varmt och försommaraktigt. Me like!

Och så har jag VÄRSTA grejen att berätta! ("VÄRSTA" är, i det här fallet, något positivt.) Jag har varit HELT utan snus i... *trumvirvel* ... fem dagar! Och de fem dagarna innan dess snusade jag knappt något.

Nu får ni allt kommentera och berätta hur fantastiskt duktig jag har varit - för det har varit rätt tungt.

Kommentarer
Postat av: Elsa (Syrran)

Fyfanvad duktig du är Pimpus!!!! Fortsätt så!! No More No More Snus! Och jag måste säga att jag nästan blir bländad hit upp till stockholm av dina snart helt vita tänder!!!=)

puss

2008-05-06 @ 12:05:48
Postat av: Elsa (Syrran)

Fyfan vad duktig du är Pimpus!!!! Fortsätt så!! No More No More Snus! Och jag måste säga att jag nästan blir bländad hit upp till stockholm av dina snart helt vita tänder!!!=)
puss

2008-05-06 @ 12:09:57
Postat av: Petra

Duktigt!

2008-05-06 @ 12:48:41
Postat av: Ylva

Jag har ju så långt hår nu ju, men jag vill ha längre. Frågan är om det ska vara rött eller min naturliga guldråttbruna färg?

2008-05-06 @ 13:18:04
URL: http://lightyearsaway.blogg.se
Postat av: Frida

Jag avgudar dig, Linus! Jag tänker på hur jag skulle uppföra mig om jag var utan snus i fem dagar. Shit. Jag skulle bli en bitterfitta, särskilt på jobbet!
*applåder* När kommer du upp förresten? Väntar med spänning på att få samla klassen!

2008-05-06 @ 19:19:15
Postat av: Jonna

Va duktig du är sötnos. Nästan lika duktig som jag ;p
puss

2008-05-07 @ 21:57:28
URL: http://jonnanoblin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0