Mat-Tina goes flour-tant

I natt drömde jag en massa saker (det var så spännande att jag var tvungen att försova mig en timma för att hinna med allt). Det mest underliga, som jag kan komma på just nu i alla fall, var när Mat-Tina stormade in i vår lägenhet för att (på skånska, så klart) "Ställa saker till rätta!". Hon skulle lära mig att borsta tänderna ordentligt. Den viktigaste läxa jag fick lära mig var att man aldrig någonsin ska spotta ut någon tandkräm, utan svälja så mycket som möjligt - helst lite extra från tuben också!

Trots underligheter var hon fortfarande sådär klämkäck och fjantcharmig som på TV, så hon skulle säkert lyckas göra karriär inom tandvården också.

image42 image43

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0