Lättad och tvättad, typ

Verkligen, jag känner mig sjukt lättad. Sedan det löste sig med skiten jag skrivit om de senaste dagarna, så känner jag mig plötsligt som världens gladaste, nöjdaste, mest lyckligt lottade kille på den här delen av solsystemet. Det är en rätt skön känsla, det må jag säga.

Det enda som ser ut att gå mig emot just nu, är att jag inte kommer att hinna gå på After Work-impron på fredag. Jag vet, Petra, f´låt! Men vi har fått tvättid, vilket inte är det lättaste i vårat hus, så då får man passa på. Man får ju bara tid typ en gång var tredje vecka. Så det blir kombinerad tvättning och förfest, innan vi beger oss ut till GS2H senare på kvällen.

Kommentarer
Postat av: Petra

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! Ha skitiga kläder i stället!
Eller sätt i gång lite tvättmaskiner och gå på impro medan dom snurrar runt. Man behöver inte sitta och titta på dom du vet...

2008-05-29 @ 14:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0