Fredaglördag

Nu är min arbetsvecka över, äntligen. Så i princip är det vad som för andra människor kallas fredag. Fast att det är lördag. Och dessutom måste jag gå upp klockan halv 7-ish i morgon bitti... och det är ju inte särskilt fredagaktigt.

Vad gör man en lördagkväll, när man har sådana restriktioner som jag har? Att gå ut och ta en öl är ju fullständigt uteslutet (även om jag inte skulle upp tidigt i morgon, så har jag inte råd att lyxa till det), och vädret är ju inte så great att man går på långpromenad. Dessutom promenerade jag igår, med Elli. Det var fint.

Jag kan tänka mig att det blir ännu mer Buffy i kväll. Vi är inne på säsong 6 nu. Det är bra att min lille karl får en daglig dos av Whedon. Alla borde få det.

Och förresten, Mamma, så har jag hittat passet nu. No worries.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan gå in i min blogg och gå med i tävlingen om att vinna hårprodukter för killar!

2008-05-17 @ 18:08:35
URL: http://youngwoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0