Förklaring

Sådär, nu har jag lugnat ner mig avsevärt. Skönt egentligen med blogg, att man bara kan spy ur sig sådär. Hoppas att ingen tog illa vid sig förresten.

För att förklara lite övergripande:

Inkasso och Kronofogden är på jakt efter mig. Det hävdas en hel del saker (att diverse fakturor inte betalats - surprise), men jag kan lugna era nerver med att säga att allt är ett big fett missförstånd. Det enda som gjorde mig så arg och ledsen innan var att jag redan tjafsat med Inkasso om detta missförstånd - men att de nu tydligen inte gjorde så som de sagt, och att detta kommer att leda till mycket pappersarbete och bråkande från min sida. Äsch, nu rör jag ju till förklaringen.

Hur som helst, i morgon bitti blir det till att ringa en massa samtal.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket, och detsamma, jag har nöjesläst lite inlägg skrivna av dig nu och ditt tangentbord sitter där det ska, so to speak ;)

2008-05-27 @ 22:03:01
URL: http://engnuttahybris.blogg.se
Postat av: Emma

åååh jag lider med dig...hatar att ha me myndigheter att göra.. uuusch!!!

2008-05-27 @ 22:43:19
URL: http://veloouria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0