En citron, en halv citron...

Så är jag åter i Göteborg! Känns som om det varit rätt mycket resandes på senare tid. Det kanske det har?

Hur som.

Dublin var, naturligtvis, hur bra som helst! SÅ skönt att få vara med familjen, och så mysigt att får spendera dagarna i en av de mysigaste platser jag någonsin besökt. Föga förvånande så åts det också väldigt mycket god mat (irländsk lammstuvning är att rekommendera), och dracks väldigt många Guinness. Besökte förresten Guinnessbryggeriet. Det var jäkligt häftigt.

Så efter Dublin hann jag med att mellanlanda i Stockholm, för en kväll med mina gamla Fredrikor. Värsta trevligt, precis som alltid. Och så fick jag träffa Melas lille Tilon också. Typ det sötaste nånsin tror jag.
Lite quality time med min Barbie fanns det tid till också, tack och lov.

Jätteskönt att få komma hem till min Elli. Har hunnit sakna honom mer än jag hade räknat med. Det är fint att få bara vara nu.

Bilder kommer i sinom tid.

Kommentarer
Postat av: Petra

Bra att du är tillbaka!

2008-05-26 @ 10:49:43
Postat av: Elsa (Syrran)

näääähhh asså... 1 citron, en halv citron, 4 TRISONER hahahahah

2008-05-26 @ 10:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0