Greatness + Greatness = Great Greatness

I dag fick jag hem skivorna jag beställt. Just precis de skivor som jag önskat mig ett tag nu! Alltid lika roligt.

Provfilmingen gick bra, igen! Vilket bara gör mig mer nervös egentligen, och sen gör det ju inte saken bättre att jag i princip fick höra att det enda som talar emot mig är att jag inte är göteborgare. Eller egentligen att jag inte har en ren göteborgsdialekt. Såklart kan jag rabbla och babbla, men det är ju alltid så lätt att det bara blir som en haltaskig karikatyr. Whatever, i veckan hörs vi igen, produktionsledaren och jag, och jag skulle uppskatta om ett gäng tummar hålls för mig. Please?

På jobbet nu. Lil Loca håller mig sällskap.

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag håller alla tummar jag har. Jag tycker du ska få rollen även om du inte pratar jättebra göteborgska.

2008-06-16 @ 21:31:53
Postat av: Mamma

Jag håller också tummarna!

puss

2008-06-17 @ 07:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0