Ey wharrup urr-baaadi?

Eftersom Elli jobbar skiftet efter mig på butiken så blir jag kvar här lite längre än vanligt. Elli har ju kneget på Myrorna i första hand, och blir sen därifrån när han ska ta sig hit på vardagarna.

Det blir jag som får tvätta i dag. Vi har inte massor med smuts förstås, men det är ju skönt att ta itu med det innan vi åker till Stockholm - i morgon. Sex dagar i och utanför Hufvudstaden känns jäkligt fint. Elli ska träffa hela familjen för första gången, Midsommar ska firas så in i bänken, Mia fyller år och Elli vill på sightseeing. Rätt mycket att hinna med, med andra ord. Det lär krävas en hel del kaffe, men det är lugnt.

Mellan varven i tvättstugan tänker jag nog lira SimCity Societies. What chu gon' do fool?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0