Tillbaka i Götet

Yes box party people, jag är tillbaka i stan. Tillbaka på jobbet också för den delen. Och jösses vilken vecka det ser ut att bli. Om man vågar lita på regissören så sätter inspelningen igång inom ett par dagar. Jag är också uppskriven att jobba här i butiken veckan ut i princip. Jag hoppas produktionsledaren har lite framfötter så att det inte blir några problem med dubbelbokningar.

Tredagasbröllopet var skoj! Har haft roligare och mer röjigt än väntat. Kul att få lite tid med farmor och farfar också. Det har inte blivit så mycket utav det de senaste åren.

Jag är så fruktansvärt trött att det är löjligt åt det. Har varit uppe sedan halv sex i morse. Att klockan inte är mer än 18 känns ganska knäckande. Och jag har redan druckit kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0