Cast 'n Crew

Det gick bra igår, på caféet. Lite underlig grej, att fika in character, medans regissören sitter 30 centimeter ifrån, med en handkamera. Men som sagt, jag tycker det gick bra. Dessutom fick jag lite mer kött på benen angående min karaktär - jag hade ju inte fått veta ett smack innan! But this can be good, ladies and gentlemen.

I afton ska jag träffa the cast 'n crew för första gången. Vi ska tydligen ut och öla och hänga. Ska nog bli görtrevligt änna (märker ni? Göteborska!). Får göra så att jag hänger där ett tag, och sedan möter upp David och Johanna. De sticker ju hem i morgon.

Kommentarer
Postat av: ellinor

haha ne, de finns inte så mkt o göra på jobbet, halv 9 sortera posten och då går jag oxå och kolla kaffemaskinerna och koperingsmaskinerna, sen så softar man till lunch, sen softa ännu mera till halv 2 då man sorterar posten igen. men imorn ska jag vattna blommor oxå! de blir skoj haha

2008-07-09 @ 16:34:14
URL: http://ellibell.webblogg.se/
Postat av: elin

känns som att du sjuter av livet...blir glad:)Puss

2008-07-10 @ 18:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0