Aaaaand action!

Nog blev det rödtjut i går alltid. Mys att ha David och Johanna här, de är grymma. Middag på Kelly's med tillhörande öl gjorde kvällen fin.

I dag, kl. 16, ska jag träffa upp Micke, regissören. Vi ska tydligen ses på ett fik, där jag ska träffa killen som castats för huvudrollen i filmen. Han och jag ska tydligen fika i nån timme eller två, i egenskap av att vara varandras bestest super friends. Micke ska sitta en bit bort och "lyssna, och kanske filma lite". Känns helt galet! Och nu är det ju bara att bre på med göteborskan, ingen väg ut nu alltså.

Kommentarer
Postat av: Jesper

Wow. Ordet "impro" får en helt ny innebörd.

2008-07-08 @ 19:23:26
URL: http://jesperahlin.com
Postat av: Elin

Cool...ring och berätta hur det gått...puss

2008-07-08 @ 21:13:09
Postat av: Mamma

Kanske är det lite tidigt, men berätta fort hur det gick igår.

Jag har också hardfiskur hemma. Underbart gott! Det blev inte av att jag ringde Ellis mamma. Vill nog gärna att han är med mig, när vi träffas första gången (du var ju nervös, så det får väl jag också vara, väl?) Puss

2008-07-09 @ 08:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0