Filmen igen

Regissören har börjat höra av sig igen. Han verkar verkligen vara jättepepp på att få filmen färdig. Nästa sommar alltså. Det vi hann filma vet jag inte om han tänker göra något med, men filmen ska i alla fall bli klar.
Fram tills att det blir dags att filma så vill han jobba med team building. Känns lite kontorsråtteledning, men jag jobbar ju på kontor så det borde funka. Nu på onsdag är det tänkt att jag och en av skådespelarna ska ses och hänga. Som våra karaktärer, gissar jag. Och att vi filmas samtidigt. En liknande grej gjordes ju under castingperioden, men det här verkar vara lite annorlunda. Får se om det blir kul.

Kommentarer
Postat av: Elin

oh oh...varning bara, vill inte att du blir besviken igen Linus...annars...en jätte kul grej, hoppas det blir nåt bra bara..

2008-12-01 @ 22:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0