18

Både igår och idag har jag kännt mig sugen att gå till Gossip och dricka en öl eller två. Tjattra öronen av någon som tjattrar lika mycket tillbaks. Socialt umgänge i social miljö helt enkelt. I går fick jag inget gehör alls när jag frågade runt. I dag hade jag något bättre tur, då Sara gärna träffades. Det blev en jättesnabb öl på A-lagarhak, och sedan mest promenad. Klockan var ju inte alls så mycket som vi båda trodde, så Gossip hade inte ens hunnit öppna. Vi gick till porrisen i stället och drack kaffe med Aron. Vi kom bland annat fram till att han inte borde dejta Brent Corrigan.






Är de inte söta, så säg!

I dag fyller min lillebror Petter myndig! Big ups to mah brotha, yo! Ledsen att jag inte kunde festa med dig i går. Men jag ser till att du kommer ner hit snart, så ska jag visa hur man gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0