Om filmen och håret

Planerna på att filma i natt ställdes in. Dels på grund av vädret, tror jag, men blir inte förvånad om något annat också kan ha med saken att göra. Vad vet jag dock inte.
  Det som stör mig mest med att den här filmen tar sån tid på sig är faktiskt mitt hår. Det är jättelångt, och det kommer inte att sluta växa! Jag har filmat vad jag gissar är en av mina första och en av mina sista scener. Kan alltså inte dyka upp i resten av filmen som snyggt stylad korthårig. Jävla skit.

Anywho, här sitter jag nu i porrisen och läser GP och dricker kaffe. Det känns lugnt och skönt och fint. Bra söndag, absolut.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Sol-pussar från Malaga kan du få av mig!

2008-08-10 @ 20:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0