Bilder från kvällen

Har sovit en massa länge idag. Väcktes av en Frida, som såg till att en Gina hjälpte min Spike. Nu mår han bra igen. Tack bruds.

Igår kväll drog vi till ett fint, billigt ställe för öldrickning. Elli, Anna och jag fick sällskap av Tommi, Charlie och Maren. Sedan kom Charlies Saina förbi en stund. Fast hon var inte så arg som hon ser ut på en av dessa bilder. Let's enjoy our fulhet:


                     

Den sista bilden föreställer ingen i gänget. Det är min lilla hörna i sovrummet. Den ska bli ännu bättre och finare, men just nu får den nöja sig med att bara vara bra och fin. Och min.

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh, vad fin din datorhörna har blivit! :D

2008-08-10 @ 17:28:22
Postat av: Elin

sicken finfin hörna brorsan:) måste hälsa på snart!!

2008-11-29 @ 17:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0