Rörigt

Jo, jag är ju sambo nu. Det känns rätt galet. Och vuxet. Och jättebra.

Lägenheten ser ut som jagvetintevad. Har spenderat denna lediga dag i sängen och i soffan - sjukt skönt. Men jag tänkte ändå röja lite innan Elli kommer hem. Slänga sopor och plocka i ordning i köket och så. Vi ska åka till mitt gamla place för att plocka upp några saker, och dessutom försöka få tvättid. Det är ganska akut, och här kunde vi inte få någon tid på några dagar.

Passar på att slänga in lite bilder.

   

Kommentarer
Postat av: Petra

Skoj att du har ny blogg. Du har inga svarta byxor till övers?! Vad hände med alla svarta byxor som inte är jeans men ändå rockenroll när jag behöver dom? Hittade ett par, men dom var liksom hängiga i fram för dom var alldeles för höga i midjan. Och så var dom ballerinasmala nertill. Får väl köpa dom, en väska att hålla framför och ett par gymmistövlar att dra upp...

2008-04-07 @ 15:23:41
Postat av: Petra igen

Jag länkade till din blogg från min blogg. Hoppas det var okej. Säg till annars.

2008-04-07 @ 15:29:16
Postat av: Ylva

Alltså roligaste. Jag satt och tänkte typ igår att jag ändå aldrig sett dig på kort. Och så styr du upp! Jag blir så glad. Fast jag vill ha en bättre bild på Elli, så man vet hur karl'n ser ut!

2008-04-07 @ 19:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0