Guh-Daymn!

Har verkligen haft att göra i dag här på jobbet. Tre olika leveranser! Hej och hå på böljan den blå, det säger jag er. Men det har varit jäkligt skönt. Tiden har susat förbi, och jag har hela tiden haft något att sysselsätta mig med.

När jag fortfarande var kvar vid min gamla arbetsplats, så var jag van vid att hela tiden ha mycket att göra och 1000 saker att tänka på. Jag trivdes inte så värst på arbetet, men jag reflekterade inte så mycket över att stressnivån var så hög. Det liksom så gradvis att jag inte hann lägga märke till hur uppe i varv jag var. Det var först när jag flyttade ner hit, för att först vara arbetslös nån vecka och sedan börja knega på det slappaste jobbet ever. Då plötsligt mådde hela jag bättre. Jag var piggare, gladare, friskare och blev av med hemska utslag jag fått dras med länge tidigare.

Jag skrev detta för att jag ska kunna titta på texten själv, de dagar jag ruttnar på att ha lite att göra här. Förhoppningsvis kommer det att göra mig lite mer tillfreds.

Det började just hagla så in åt helskotta där ute nu! Och där kommer Marcel, hej hej.

Kommentarer
Postat av: Jonna

ja jag märkte det. Utslagen va borta nu när jag såg dig :)
Resultat suger balle!!

2008-04-16 @ 21:44:01
URL: http://jonnanoblin.blogg.se
Postat av: elin

Ja jag kan tänka mig att du passar bättre på ett lugnt jobb, stress gör dig ganska lost...du blir liksom off då...visst är det väl så?

2008-04-16 @ 21:56:33
URL: http://elinsrader.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0