Gårdagen

Gårdagen var fin. Jag kände mig väldigt glad mest hela tiden. Hade väl vaknat upp på rätt sida helt enkelt.

Efter födelsedagskalas hos Peter begav jag mig, med Charlie, ner till Kelly's för öl. Väl där hände vi med Hanna och Saina, och fick även sällskap av Timmy och Mariam.




Bilderna visar:
1) Emma, Peter och Charlie. Hemma hos Peter.
2) Emma och Charlie.
3) Peters görsnygga kaffebryggare. Old school!
4) Timmy och jag gick gymnasiet ihop, och har inte setts på snart 3 år. Vi sprang in i varandra på Kelly's. Han hade skaffat sig en fylla och en mustach.
5) Charlie och Tiimmy.
6) Emma och Charlie.
7) Emma och jag. Tittar in i varsin kamera - bra där.

Kommentarer
Postat av: Natta

Nämen se på tusan. Jag sa precis till Frida att det såg ut som en blandning mellan Timmy och Anton innan hon så snällt upplyste mig om att det faktiskt var Timmy. Fast tyvärr Timmy så är jag inte överens med Günter-mustachen.

2008-04-13 @ 19:08:24
URL: http://nightingale.blogg.se
Postat av: Emma

taack, det känns underbart, satt på balkongen mitt i solen idag med den..min nya bebis är vad det är..=D

2008-04-13 @ 20:20:44
URL: http://veloouria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0